Det var fruktansvärt lätt att fastna i det, tänkte testa en session på 30 min, men det vart 2h för att man fastnade så hårt.
Men en bra idé från FT enligt mig!
Jag blev f*n frustrerad när jag höjde AQ på knappen, short fisk i SB 3betar och BB går all-in för 30bb. Så jag foldar och kastas iväg till nästa bord... ville ju se vad dom hade hehe.
Det är bara att titta i handhistoriken, där finns hela handen även om du flyttas till ett annat bord.
Ja ja ja... Men antar att dom flesta förstår vad jag menar.
För oss som inte spelar perfekt matematisk poker eller vad man nu kallar det kommer iaf reads, meta game, image osv till användning. Och det är det jag tycker är det roliga med pokern. Men jag förstår vad du syftar på.
Citat:
Ursprungligen postat av Mickel
Det är bara att titta i handhistoriken, där finns hela handen även om du flyttas till ett annat bord.
Ah ok, det visste jag inte, tackar
__________________ En donkey's dagbok: pokerforum.nu/forum/dagboecker/47655-john_teh_donk-dags-foer-nl-100-igen-35.html
Jag tiltade efter några sura utdragningar, råkade ge bort 3 inköp och det gick på någon minut. Farligt spel om man är tiltbenägen.
Tror också det. Lär bli rätt många gulade rullar på de där borden.
Tänkte också bara testa ett tag men 1.5 timme senare kom man ut ur bordet tack vare en FTP-krasch. Sjukt roligt och beroendeframkallande. Sen att jag spelar som en kratta får man väl ta (gick plus i alla fall).
Blir att testa en omgång imorgon för ett piggare omdöme
PT3 läser också in händerna men det visas som 9 sessioner, en för varje säte.
Det är bara Mach 10 som PT3 inte läser in, lite skumt.
Har nästan bara spelat Mach10. Har lästs in fint hos mig.
Det blir 9 sessioner men spelar ju ingen roll. Använder alltid sessions - by time ändå.
Happy Hour funkar som tidigare.
Alla motspelares statistik fungerar i PT3 också. Händerna registreras som sagt även om du quickfoldar. Har förmodligen några tusen nya motståndare man spelat några händer mot var nu dock. Hoppas databasen kan hantera det.
Testade 2tim nyss
Har alltid hävdat att jag är mer mattematisk skicklig
än de flesta på min nivå Men har en hel del andra brister i mitt spel:jag spelar inte nog aggro tex.
men det verkar som detta kan funka för mig
plus att det var jävligt kul