Angående pajasgalan och dess "snittaddicts", så ser jag en viss ironi i att rubriken på Glimnes senaste artikel i Aftonbladet var: "Konsten att verka trovärdig"...
Vill bara tillägga att för en person som jag, som står utanför "pokersverige", så framstår era gräl som rena rama dagisfasonerna. Det är så fruktansvärt amatörmässigt och lågt från alla håll. Att betrakta "pokersverige" utifrån är lite som att kolla på en pinsamt dålig dokusåpa på tv.
Bara så ni vet.
Ja alltså, vad just menige Björn tycker är tämligen ointressant. Men jag skulle tro att monopolet sitter med en fet cigarr och konjakskupa i mysfåtöljen och gottar sig åt rebellernas kontraproduktivitet.
Ja alltså, vad just menige Björn tycker är tämligen ointressant. Men jag skulle tro att monopolet sitter med en fet cigarr och konjakskupa i mysfåtöljen och gottar sig åt rebellernas kontraproduktivitet.
Därom är vi helt överens. Det lär ju inte bli mycket verkstad när vi är mer oense med varandra än med monopolet.
På teambetway.com står det "PokerFinnkampen SuomiRoutsi" under "Upcoming Events".
Finn ett stavfel.
Ola: mobbar dig lite senare när jag har mer tid...
Mmm, här han man varit glad över att kalendern fungerar perfekt, och så klagas det... finns ju ändå inga finnar som läser sajten
__________________ Stöter alltid på nån sån här hand och så är stackarna för grunda och så säger man fuck it, kukens aladober, synar och så köper man en bira och sätter sig vid cash game-bordet där Mallorca lyssnar på mp3 och floppar ett set och så får man köpa in igen och så är Bison full och klonkar en hålpipa och sen går man hem. - El Kryddo
Vill bara tillägga att för en person som jag, som står utanför "pokersverige", så framstår era gräl som rena rama dagisfasonerna. Det är så fruktansvärt amatörmässigt och lågt från alla håll. Att betrakta "pokersverige" utifrån är lite som att kolla på en pinsamt dålig dokusåpa på tv.
Bara så ni vet.
Mycket möjligt. Kom dock ihåg att det inte handlar om påhopp "bakom skärmarna". Alla som jag öht har nämnt har jag kontakt med även utanför forumen/bloggarna.
När folk försvarar sig i bloggarna så svarar jag också i bloggarna. Inget konstigare än att da diskussionen över msn eller nåt.
Dessutom vill jag att folk som följer såpan ska känna till min ståndpunkt, vilken alltså är att jag bojkottar galas eftersom jag tycker att det är hyckleri. Jag gillar dig Bjornen men glöm inte att du i denna runda själv var en del i "dagisfasonerna".
__________________ Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. /Albert Einstein