Gå till innehåll

Partypoker Reload x 3 - 30% up to 200$


shombol

Recommended Posts

Fetaste bonusen på länge från party. Bonusen är för BW men fungerar för alla enligt forumet, hoppas detta inte bryter mot någon regel på forumet.

 

30% up to $200

Use bonus code BW200

Must play 12 raked hands for each $1 in bonus money

Valid until December 26th at 11:59 PM ET

Bonus releases in lump sum

Bonus expires after 7 days

 

Edit:

finns tre andra reloads som går att kombinera, samma T&C som ovan.

 

ITH200

PSO200

PN200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fråga:

 

Så jag skall in me pengarna innan 26e 23:59 och den skall vara clearad innan 27:e 23:59?

 

Hade inte de pengarna på Neteller, så jag hivade ut dem från Party nu, skall se om det går att hiva in dem igen...

 

Skall ju jobba hela julafton och hela juldagen... Och har inte börjat köpa julklappar ännu. Och så denna bonus. Fina fisken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga:

 

Så jag skall in me pengarna innan 26e 23:59 och den skall vara clearad innan 27:e 23:59?

 

Hade inte de pengarna på Neteller, så jag hivade ut dem från Party nu, skall se om det går att hiva in dem igen...

 

Skall ju jobba hela julafton och hela juldagen... Och har inte börjat köpa julklappar ännu. Och så denna bonus. Fina fisken...

 

Nej, om du går in med pengarna 23.59 den 26:e så har du fortfarande 7 dar på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oops, är så van att party gör fel när de ger ut bonusar så jag passade på att stacka alla tre utan att läsa kraven. 10k händer innan den 27:e, yay!

 

12 händer/$ i 600$ blir väl ändå 7200 och inte 10k?

 

Någon som kan ge konkreta besked? Om man stackar dem, hur många händer måste man cleara? 7200?

 

Om man stackar dem och bara hinner spela 4800, får man då ut bonusarna för de två första, eller får man inga pengar då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 händer/$ i 600$ blir väl ändå 7200 och inte 10k?

 

Någon som kan ge konkreta besked? Om man stackar dem, hur många händer måste man cleara? 7200?

 

Om man stackar dem och bara hinner spela 4800, får man då ut bonusarna för de två första, eller får man inga pengar då?

 

Alla händer kanske inte blir raked hands, han kanske räknar med att 72% av alla händer blir det. Ja, $200 släpps till kontot efter varje 2400 raked hands om du stackar dom.

 

Finns en fjärde kod som verkar fungera precis som de tidigare tre: PN200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...